. en resa på 7 månader

Ja nu sitter en kompis på flygplanet och börjar sin resa jorden runt... De ska vara borta i 7 månader med första stopp i USA, Los Angeles... Där som ska vara i 3 veckor och sedan dra vidare till Grand Canyon, Las Vegas, San Fransisco, Mexico City, Polamar.. ska jag fortsätta?!

Är avundsjuk... Alla vi avundsjuka till vänner till de 2 som åkte fick ett mail skickat till oss.

"Hej allihopa..
Snart bär det av Jorden runt.. Med blandade känslor får jag nog säga. Ska bli ruggigt kul att få se nya kulturer och träffa nya människor men samtidigt kommer jag sakna er här hemma (ni vet alla vilka ni är)som alltid finns nära hjärtat. Men ja kommer  skriva ofta och lägga in bilder. jag kommer hem i sommar då blir det grejer igen hehe... Skriver igen så fort vi landat i USA...
Puss puss puss /D"

JAG VILL OCKSÅ GÖRA EN SÅN RESA!

Ja ja... Jag får nöja mig med trippen till skolan tur och retur...


Kommentarer
Postat av: Millan Fagervall

Nja, jag hittar WAR IS HELL på youtube å på en myspace sida... men INTE A FIGHTING SOLDIER är så nyfiken o nu har de blitt en fix ide att bara HITTA DEN hahahaha

2008-12-16 @ 00:22:41
URL: http://twodogs.blogg.se/
Postat av: nech

tack!;) haru msn lr?

2009-02-13 @ 13:28:38
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0