. sexäventyr i skolan

Är helt slut, har vart i skolan precis hela dagen, och då menar jag hela dagen. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan och det känns som om jag har geggamojja i huvudet. Har ett stort arbete som sträcker sig över hela kursen och jag vägrar att sitta med det över jul så jobbar som fan nu för att hinna klart innan. Är ledsen för en dålig uppdatering idag, ska bättra mig. Men i och med att jag är hemlig och att ingen i min närhet vet att det är just JAG som skriver denna blogg så kan jag inte direkt sätta mig och skriva sexäventyr på bloggen i skolan...

Sexäventyr i skolan? Det vore fan något!
Synd bara att vi inte har så snygga pojkar i klassen... Det hade ju vart så kul att kunna smita ifrån och göra en "snabbis" för att sedan återgå till föreläsningarna. Något som ska funderas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0