. snor

Har haft en härlig dag idag med... Sitter fortfarande i skolan och kämpar med arbeten som ska in strax efter jul. Vill bli klar så fort som möjligt så jag kan ha lite jullov utan att ha stressen med skolarbeten över mig. Sitter i en datasal för tillfället. Mitt emot mig sitter en sjukt störande tjej som jag snart kommer kasta mig över och trycka upp en penna i varje näsborre på. Hon fnyser, fräser, snörvlar, fnyser lite till och fräser lite till. SNYT DIG FÖR I HELVETE! Kan det vara så jävla svårt att gå till toaletten som ligger max 6 meter bort och fräsa ut skiten ur näsan? Klarar inte av när snoret rinner på folk och man ser att det ligger precis vid öppningen av näsborren och när som hellst kommer rinna ner för läppen. Jävligt äckligt ar vad det är.

Vill man ha snor i ansiktet och snörvla som en idiot? Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0