. morgondagens fest... och bröst!

Ännu en dag har gått och denna dag har bestått av shopping! Var ute och handlade all mat inför morgondagens firande med de 5 närmaste/äldsta tjejkompisarna. Blev en hel del mat och dryck, och knallrosa strumpbyxor till mig! Kommer vara den fräsigaste donnan på festen haha... Kommer ha mina skyhöga svarta klackar, kort kort svart tight klänning, knallrosa strumpbyxor med matchande smycken. Ska försöka få in bild på detta imorgon.

Fick en fråga idag som gjorde mig lite smått förvånad och lite smickrad...? Jag provade nämligen kläderna inför morgondagen och min klänning verkar tydligen förstora mina bröst... En av mina äldsta vänner som jag känt i över 18 år säger högt med ögon stora som tefat när jag tar på mig och visar klänningen jag ska ha på mig.

- "Men vad i HELVETE! Varför har du inte sagt något för? Operera brösten var väl jävligt onödigt! De var ju stora redan från början...?"

Jag som inte ens opererat dom! Hihi... Ibland är det jobbigt med stora D kupor men idag blev jag faktiskt lite smickrad över det. Undrar undrar om mina naturliga bröst verkligen ut som sillisar?

Med läder på - ja, i vissa lägen.
Kläder av - Nej hehe...


Kommentarer
Postat av: through

asså jag skulle vilja göra min headertext rosa, kan du sån eller?

xx

2008-12-31 @ 12:36:45
URL: http://through.blogg.se/
Postat av: through

asså jag skulle vilja göra min headertext rosa, kan du sån eller?

xx

2008-12-31 @ 12:37:08
URL: http://through.blogg.se/
Postat av: FEBB

snälla, sg den där bilden igår med på ngn blogg, den för följer mig!! ah jo ja håller med dig :P

2008-12-31 @ 14:27:57
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0