. att hålla käften för ett arv?

Förlåt, igen. ser att jag har en skara trogna läsare som är inne varje dag fasten jag inte hunnit skriva nu över jul! Så här kommer en snabb uppdatering över jul:

Dagarna innan jul: var galna. Hysteriskt jäktigt och julklappsköp in i det sista. Fix inför julafton med bak ,bak, bak och städ. Hann även med att bli kalasförkyld.

Julafton: vart som vanligt. Släkten kom och åt ihjäl sig hemma hos mina föräldrar. Jag hade ju dagarna innan jul hunnit med en rejäl förkylning så kännde absolut ingen som hellst smak av julmaten och fick springa o snyta mig hela tiden. Hade även en feber på 38.7 grader. Kännde mig inte allt för pigg när tomten kom...

Juldagen: skulle firas hos min enormt stöniga släkting som jag inte alls kommer överens med (han var även med på julafton och det var flera ggr nära att jag fick spasmiska anfall på honom). Han är. hur ska jag förklara det, väldigt speciell och egen. Kan inte på något bra sätt förklara hur han är men... Det är mamma och pappa som tvingar mig hålla en god min pga att jag är ensam arvtagare då han dör. Så jag får snällt hålla käft och le :)
Jag sket i denna treeeevliga släktmiddag och hade en egen fest med mina vänner. Hade pga all stress glömt systembolaget så fick supa mig full på sprit och sprite. Fungerade fint. För jag minns då inte allt iaf. Tänkte jag skulle dricka och dansa bort febern men ach så fel jag hade... (Men hade iaf en jävligt kul förfest och utgång!)

Annandag jul: Vaknar jag upp och har en jävla feber och känner mig totalt klubbad av en blandning av bakfylla och feber/förkylning. Har en underlig förmåga att så fort jag blir förkyld svullnar hela näsan igen och jag kan inte andas genom den. Inte en jävla chans. så går runt som en fisk och andas enbart genom munnen.

Sen dess har jag legat sjuk och inte klarat av att lyfta en fena och gått ner 2 kilo. Fick ju iaf ut nått gott av julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0