. förstört bröstvårtorna

Känsliga/pryda ombeds läsa inlägget med stängda ögon.


AJ, SOM IN I HELVETE! Solade ju som sagt imorse och låg och gottade mig i det varma härliga solariumet i ca 30 min. Bränner mig aldrig så gick därifrån med en liten lätt brunare färg och gott humör. Tills nu. Har som sagt inte brännt något... Förutom 2 viktiga saker. Mina bröstvårtor. Känns som om Humle och Dumle håller på att brinna upp och det gör ont som fan. Man ser inget men de KÄNNS kan jag tala om. Kan knappt ha något mot brösten och vette fan vad jag ska göra... Lär väl gå över tills imorgon hoppas jag...

Stackars, stackars mig...


Kommentarer
Postat av: Emma

Shit jag kan inte ens föreställa mig hur ont detta borde göra !! Hoppasde blir bättre =)

2008-12-09 @ 16:23:29
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0