. drömmer mig bort till Madonnas heta bröst

Jag hatar nyår. Ja, jag sa det. Jag kommer hata nyårsafton. Alltid samma hysteriska planering om den perfekta nyårsafton och fan om palanen går åt skogen. Ett par av de "måsten" jag inte gillar:

*
Den perfekta klänningen ska hittas. För man måste naturligtvis vara den snyggaste tjejen på stället.

* Den perfekta maten ska lagas. För låt djävulen ta den stackarn som bränner vid maten.

* Daten. ALLA MÅSTE ha en date annars är man inte lika lyckad som alla andra.

* Man måste absolut bli bjuden till MINST 2-3 olika nyårsfester.

* Kyssen. Man ska kyssas med någon vid 12-slaget.

* Glad. Alla måste ha ett glatt humör som är som en hypad duracellkanin.

VARFÖR kan man inte göra som jag vill och kommer fira min nyår. Ett stort jävla tjejgäng med mat som alla tar med sig. En står för förrätt, en för middag, efterrätt, snacks skumpa osv... Partyhattar som senare underkvällen hamnar över brösten som en Madonna-bh. Super sig full som ett ägg med sina bästa vänner och har en rolig kväll utan en massa krav på det PERFEKTA som jag stör mig så jävla mkt på. Varför inte bara koppla av och ha kul på ett avslappnat sätt?

Hade en het diskussion om detta i skolan tidigare och fick en del förvånade/dömmande blickar:
"VA men har du ingen date?!?!"
"Men, är det inga par på festen?!"
"Vi ska iaf ha en 4 rätters middag som sofias sambo ska laga. Han lagar ju så god mat"

Tråkiga jävla klasskamrater som mest liknar ett gäng ordentliga/bittra pensionärer i mina ögon. USCH.


Kommentarer
Postat av: Millan

JAG kommer! för jag håller med dig i ALLT du skriver/beskriver ha ha ha

2008-12-13 @ 22:10:36
URL: http://twodogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0