. pojkvänsmaterial eller ej?

Ok, har börjat prata lite med en kille... Oddsen för att det skall kunna bli något seriöst med denna kille är jag dock ganska tveksam till. Men, han skulle faktiskt kunna bli riktigt bra pojkvänsmaterial! Han är vän med en av mina killkompisar och vi har en hel del gemensamt och vi har jävligt roligt ihop, fast. Det har dock inte hänt så mkt mellan oss.

Tänkte rada upp ett par för och nackdelar med honom och börjar med

Fördelarna:
-Snygg.
-Muskler - Så han har en gudomlig kropp!
-Lång - Så pass lång att jag behöver stå på tå för att pussas.
-Tatuering - En stor sådan som är väldigt snygg. Är som sagt svag för snygga tatueringar.
-Bad boy - Mmm lite av en buse är han så han är väldigt spännande!
-Förhållandekille - Han gillar att ha förhållanden och hatar att vara själv, har även vart tillsammans med en tjej i över 3 år så då vet man ju att han fungerar som pojkvän hehe...
-Busig och påhittig.
-Omtänksam.
-Vild i sängen och gillar på tok för mkt sex - Precis som jag. (Vi har faktiskt pratat en del om just detta, vi båda har skrattat och sagt att om vi 2 hade haft ett förhållande hade vi haft de bästa sexliv man kan tänka sig och att vi aldrig lämnat sängen. Så lika är vi på denna punkt. Har till och med samma favoritställningar, fasten vi aldrig prövat dem tillsammans... Hehe)
-Han är trött på att vara singel - JAG MED.
-Jobbar med kläder/mode - Klär sig snyggt!


Nackdelarna:
-Mkt muskler = mkt träning, för mkt... Och för mkt snack om proteiner och energi-skit etc. etc...
-Bor för långt bort - Närmare 2 timmar bort. Distansförhållanden är ett stort jävla minus.
-2 hela år yngre än mig.... - Är inte alls för yngre killar... Känner mig som en kärring då.
-Blond - Är mer för mörka snygga killar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0