. bisexuell?

Singel och desperat efter närhet som jag är så har jag börjat få lite, vad ska jag säga... Konstiga drömmar? Är väldigt öppen för alla sexuella läggningar som folk väljer och har absolut inte något emot homosexuella då jag har vänner som är det. Själv är jag helt hetro. Eller? Jag drömde nämligen här om natten om en intim stund med en annan tjej/kvinna. Vaknade efter denna dröm med ett leende på läpparna och kan inte riktigt släppa drömmen... Har ju kysst tjejer förut men har aldrig "känt" något...

Kom att tänka på en sak, är det inte lite "tråkigt" att vara tillsammans med en tjej? Jag menar... En tjej har ju inte riktigt samma anatomi som en kille har... Just de delar som en tjej saknar älskar jag ju på killen...

Hmm undrar vart detta kommer sluta??

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hur ser du på att lösa det problemet med bli ihop med en kille som vill klä ut sig till kvinna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0