. det hände igen!

Japp det hände igen. Jag käkar en god räkpasta på stan med mina kära vän "V" och spatserar sedan vidare mot klädbutikerna. Ser en klänning som är ganska fin, tänkte att, ne det är ändå ingen idé... "V" övertalar mig att prova och puttar in mig i provrummet.
får på mig klänningen, eller, jag får halft på mig den. Den sitter som en dröm upp till brösten. Sen gick det inte längre. "V" slänger in större storlek som jag tar på mig. Nu är det denna som sitter som en "dröm" över brösten men där stoppar de. Fladdrar som en jävla påse runt midjan och sitter inte alls fint där. "V" säger att "men det kan väl gå att sy in???"
JAG VILL INTE BEHÖVA GÖRA DET! Aaah, blir knäpp.

Kommer fan inte ge mig förren jag hittar en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0