. en drog jag är beroende av...

Ligger i soffan med datorn i knät och väntar på att Prison Break ska börja. Har följt serien slaviskt och sett näst intill alla avsnitt. Kan dock inte säga att jag tycker det är skitbra just nu. Men är ändå beroende. Känns som om det från början bara skulle vart kanske 2 säsonger.

"Men HEJ, vi fick ju sjukt många tittare så varför inte förstöra serien med ytterligare ett par?!"

Så känns det, och dom jävlarna har lyckats lura mig till att följa serien fasten avsnitten just nu mest känns som utfyllnad... Bra taktik. jag känner mig lurad. Men njuter och väntar på nästa avsnitt ändå!


Kommentarer
Postat av: lina

hatar dom nya prision break avsnitten

2008-11-11 @ 14:58:57
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0