. för stora bröst?

Har ett problem... Jag letar efter en snygg och festlig klänning. En klänning som är kort med "tubtopp" upptill. Hittar jättemånga fina som jag vill ha och samlar på mig en jättehög för att gå in i provrummet för att börja prova. Nu dyker problemet upp. Kanske inte något som jag BORDE klaga på men jag tycker faktiskt det är jobbigt ibland. Särskillt när man hittar en skitsnygg klänning men inte kan ha den. Den passar inte. Ingen passar. JÄVLA KLÄNNINGAR!
Problemet är det att jag har storlek 36 på Själva "kroppen" men jag har för stora bröst för att jag ska kunna ha en 36:a upptill. Alltid samma problem och jag blir alltid lika förbannad. Jag har inte opererat mig, jag har bara ärvt mammas boobs.
Ska man inte kunna köpa klännignar om man har stl 36 och en D kupa? Det går verkligen inte att ha klänningarna. Jag försöker köra utan bh för att ta bort all "onödig utfyllnad" och försöker klämma in brösten så gott det går. Men, de blir antingen så tillplattade att det känns som om jag inte kan andas och spräcker dragkedjan i sidan eller så "väller" de över vid kanten så det ser ut som om jag har 4 bröst. Som en jävla kossa.

Jag vill ju med skutta runt i söta klänningar utan att brösten ser ut som en kossas eller med spräckt dragkedja.
VART FAN HITTAR JAG DOM?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0