. forts. "det här är jag"

Lovade ju er en fortsättning på "vem jag är"... Är ju inte allt för roligt att läsa om någon som är helt anonym... Kan ju inte avslöja allt för mkt då jag är lite "hemlig" då fel personer inte får veta att jag skriver saker som jag skriver om. Så, här kommer en sån där töntig lista som alla fjortisar gör.
Men jag tänkte äh va fan, bjuder på denna förnedring!

Senaste person som

Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Min gode vän "J"
Du gick på stan med: Min kära mamma
Skällde på dig: 2 dagar sen tutade en bilist på mig och pekade fingret när jag parkerade på hans "paxade" parkeringsplats. Är det inte djungelns lag som gäller undrar jag då? hehe... Gills det??

Senaste
Låt du hörde:
"Run" med Gnarls Barkley. Jävligt skön låt.
Film du såg: Sex and the city
Mat du åt: Pizza...
Kram: Mamma
Puss: En hejdåpuss av mamma. räknas de?
Känsla: Trött och uttråkad. Precis kommit hem från en kompis och sängen väntar...
Dröm: Plugga klart, få drömjobbet, hitta prinsen, kanske producera fram en "mini me", leva lycklig i alla mina dagar?
Boken du läste: Skolbok... Annars var det nog Martina Haags bok. Kommer inte ihåg vad den heter.
Personen du träffade: Min kära vän "J"
Personen du pratade i telefon med: En gammal jobbkompis.
Personen du fick sms av: Kompisen "V"
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort, däremot deras pasta. Nåt halvår sen.
Gången du var utomhus: Nån timma sedan.
Gången du sov: Natten till idag (fre)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: Pluggsaker... Tråkigt men sant...

Om dig

Namn: Hemligt
Ålder: 23
Smeknamn: Hemligt
Sysselsättning: Pluggar, festar, umgås, som alla dödliga gör.
Bra egenskaper: Snäll, omtänksam och beskyddande mot mina nära. Resten kanske Uppfattar mig som mindre snäll. Kan se tyken och arg ut har jag fått höra, fast detta stämmer oftast inte. Jag är snäll mot dom som är snälla mot mig. Så fungerar väl alla?
Dåliga egenskaper: Tidsoptimist
Linje/klass: Högskola i storstad...
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38

Kommentarer
Postat av: Tobias

från kungsan, härlig bild =)

2008-11-08 @ 01:12:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes =)

2008-11-08 @ 01:47:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0