. högklackat till en nyfödd

Klickade mig runt lite på nätet och får syn på detta?!  Vad i HELVETE ska en nyfödd med högklackat till?? Och vad fan tänker föräldrar som löper dem? Börjar det inte spåra ur lite nu? Jag är själv fåfängd och tycker utseende är viktigt men inte fan skulle jag ens drömma om att kränga på min unge (har ingen tack och lov) ett par klackskor. Klacken är iofs mjuk men det är själva grejen att ens komma på idén som jag tycker är skrämmande.

Barn ska vara barn. Go sockiplast!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Den handlar om en tjej som är hemlös som sen blir misstänkt för mord. Asbra faktiskt!! Vill inte berätta så mycket mer då jag avslöjar lite väl mycke då :) läser du något då?



kramar!

2008-11-23 @ 14:25:09
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Nelly

haha, va gulligt tack! Ne men gud va söta^^

2008-11-23 @ 15:28:34
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0