. känner mig som en "grodbakelse"

Hörde ett "roligt" citat förut idag...    "Se dig själv som en bakelse i livets skafferi"

Vittsigt va... Tänk så många dagar man mer känner sig som en torr gammal skorpa som legat på tok för länge i skafferiet, än en gräddig fin bakelse.

Fast, just idag känner jag mig nog som en "grodanbakelse"! Se bara så fina ögon, och "håret", sicken glans, volym och spänst! Vi ska ju inte ens nämna den otroligt vackra, gröna hyn!


Kände mig nämligen lika grön och tråkig som denna lilla bakelse idag... Sommarens brunhet försvann på ett naffs så idag fick fuskstranden (solarium) lida för min blekhet.

Kommentarer
Postat av: Emmi

vilken rolig tårta :) hehe , jag säger desamma!

färgen man fick i somras,försvann på en vecka :( tråkigt!

2008-11-06 @ 19:57:28
URL: http://emmiwalter.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Haha, läcker tårta som fan. Såg en sån på vivo igår... kände för att köpa för att pryda min hylla. Men klokheten kom ifatt mig:P SOM TUR VAR! hahahaha!



Vad andvänder du för hudprodukter? Jag har gjort ett inlägg om vad jag använder allafall.. MYCKET BRA produkter måste jag få be att tala om!:)

kram kram!

2008-11-06 @ 20:48:06
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Hmm idag känner jag mig nog som en torr limpskiva ... hahaha

2008-11-06 @ 21:30:50
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0