. lesbisk för en natt

Skrev tidigare om hur jag kanske skulle ut i helgen och försöka linda en hunk runt mitt lillfinget. Har ju faktiskt vart singel allt för länge nu och att vakna själv varje morgon är förjävla tråkigt.

Blev det utgång igår: Ja

Fick jag mig något ragg: Om man ska kalla en kille som kommer fram och sluddrar och säger att han vill bjuda mig på en drink så, ja. Annars, nej.

Fan vad dött det var ute igår, festen var skitkul och det var mkt folk ute och partyhumöret var på topp. Men vart är alla läckerbitar?
Kvällen slutade med att min kära vän Miss bride to be fick sig ett jobbigt ragg efter sig och att jag fick aggera lesbisk fästmö. De få läckerbitar som fans på plats var jag då längre inte aktuell för då jag just annonserat ut att jag är förlovad med en tjej. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0