. jag blev erbjuden en 3-kant

Först nu har jag piggnat till så pass mkt att jag kan/orkar reflektera över gårdagen. Jag blev fan erbjuden en efterfest spettsad med en 3-kant. Blev det något? Nope,var för full för att komma ihåg att jag blivigt erbjuden det och vinglade hem själv... Vet iofs inte om jag hade vart så sugen på det...

Fick även reda på att min kära vän och hennes kille har haft 4-kant med ett annat par. Samtalet lät så är på förfesten:

Nära vän - Lovar du att du inte hatar mig om jag berättar en sak...?
Jag - Ja men självklart, berätta på!
Nära vän - Säker? För jag känner att jag måste berätta det men jag skämms lite... Tror inte du kommer gilla det.
Jag - Hmm... Ok... Ja men va fan skulle de va? Ne, berätta nu!
Nära vän - Jag har haft en 4-kant utan dig...

(Vi har en gammal överenskommelse om att JAG skulle vara den hon skulle ha detta med men det sket sig ju nu som sagt)

Jag - Haha ok... Det var väl inte så farligt? (säger jag och svär innombords, nära vän som hon är så ser hon detta)
Nära vän - Fan, förlåt. Hur kan jag gottgöra dig? Jag hade ju velat att det var du! Vi har ju pratat så om det men så blev det så konstigt och så blev det bara som det blev.. Usch...
Jag - Ha mig i åtanke nästa gång (säger jag och skålar med henne och ler)

Detta har stört mig som fan... Kände verkligen vid den tiden vi hade samtalet att det verkligen var helt lugnt och att man inte KAN bli grinig/avundsjuk/sotis över en sådan sak... Tills nu. Vad fan är det för fel på mig? Måste vara bristen på sex som spökar...


Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar tackar :) Härlig blogg du har.

2008-12-01 @ 00:56:42
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Andersson

Hahaha lätt att "udda" var det ordet jag egentligen sökte. Men det där med att sångaren skriker är på något vis självaste grejen för mig. :) Känner inte att det ligger någon undertryckt vrede bakom. Men så är jag väl snäppet på sinnessjuk osså. :P Aaah fräna erbjudanden du får av dina vänner förresten. :D

2008-12-01 @ 01:00:34
URL: http://javlaelektriker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0