. mitt hår

Har precis beställt en klipptid. Ångrar mig redan! Har under alla år gått till en enda frisör, "min frisör". Hon är strålande och vi har lika roligt varje gång jag är där. Snackar skit och skvaller under hela tiden jag är där. Hon är ungeför 10 år äldre än mig och jävligt cool. Men idag svek jag henne då hon är helt fullbokat fram tills mitten av januari nästa år.

Kände att jag inte klarade av att vänta så jag bokade en tid. I en helt annan salong. En kille ska nu lägga vantarna på mitt hår. Har lite lätt panik då jag är fruktansvärt petig, med just håret... Mitt hår ser nästan exakt ut som håret nedan, jag har aningen kortare bara. Och något rakare lugg... Funderar på att göra något nytt, kommer absolut ha mörkt hår men kanske ett par slingor i... Fan, jag vet inte. Kommer ha panik när jag sitter där i stolen. "Min" frisör är bra, henne kan man säga precis vad som hellst till... Det kommer jag kasnke inte göra nu? Skit... Ska jag avboka?


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha fegis... han kanske är jättebra!

2008-11-28 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0