. rödlätta kaluffser

När jag hade gått och lagt mig igår började jag fundera över mitt förra inlägg... Den killen man ser framför sig, som sin "idealman" får man ju aldrig!
När jag ser tillbaka på förhållanden jag haft har jag ju för fan både vart tillsammans med brunhårig, blond och lite rödlätta kaluffser...  (Låter som om jag fart över varenda kille i hela stan och vandrat från förhållande till förhållande i 10 år. Men så är inte fallet! Jag är ganska kräsen...)

Hmm... Får väl kasnke lägga ner "listan"... Fast, man ska väl inte behöva sänka sina "krav" på den perfekta killen heller?
Man ska väl ha höga krav och inte nöja sig med vad andra redan dumpat?

Kommentarer
Postat av: Sanna

I'm back och har börjat blogg igen. Kika in och lämna en kommentar sötnos! /Princess S

2008-11-06 @ 18:30:50
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Självklart! :D

2008-11-06 @ 18:36:31
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0