. sex sex sex

Vaknade precis av ett litet lustigt sms. Som gammal intorkad och bitter singel lät sms:et ganska lockande. Ett förslag från ett gammalt vän om att vi skulle ha en trevlig kväll med glass och film...
Det kommer bara sluta på ett sätt.
Vi är väldigt lika, han och jag. FÖR lika, för att det skulle funka att ha ett förhållande. Båda är lite, vad ska man säga... Vilda? Så när vi väl ses är det lite svårt att slita sig från varandra och tiden spenderas nästan enbart i antingen sängen eller duschen... Sedan är vi ifrån varandra ett tag och sen hör antingen han eller jag av sig för att vi inte kan hålla tassarna från varandra. Ja, ni täker ett "klassiskt KK förhållande". Men nej. Detta är något annat, kan inte riktigt förklara de. Har varit vänner i flera år och har en del "historia" bakom oss. Krångligt att förklara tror jag...

Jag vet med mig själv att jag inte kommer tacka nej till detta lilla erbjudande... Borde kasnke men behöver verligen lite "närhet" nu. Var på tok för längesen.
Har vart utan sex och närhet så länge att "abstinensen" av det har övergått till något som liknar celibat och jag kommer knappt ihåg hur sex går till. Typ, haha...

Så... Undrar när detta laddade möte komer äga rum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0