. svettig dag med tatueringar

(Tänker lite på det här med tatueringar... Har kommit på mig själv med att jag alltid tittar lite extra på killar som har snygga tatueringar (inte såna med indianfjädrar och tråkiga tribaler som ser ut som en 4åring kan rita). Tittar inte på just den snygga tatueringen utan mer på själva killen/stilen, även om han inte alltid är en så kallad "10 poängare"...)

Detta hände idag. Höll på att vrida nacken av mig då jag satt och åt en god lunch med min kära vän "V". Börjar med att jag hör en kille bakom mig som ska betala. Singel som jag är så gick "singel-radarn" på, så vände mig om för att se efter om där var något att hugga tänderna i. Mycket riktigt.
Bakom mig står en kille som har ruffsigt mörkbrunt hår. Snygga kläder och ett bländande colgate-smile på läpparna. Tränade armar med, mycket riktigt, snygga tatueringar.

Jag börjar svettas. Kan inte koncentrera mig på vad "V" säger. Flackar med blicken. Jag börjar försöka kika i smyg fasten man ser att jag försöker glo. Killen tittar på mig, så jag försöker klämma fram ett leende... Får ett leende tillbaka. Svettas nu ännu mer. FAN.
Jag vill ju vara cool och avslappnad som jag brukar vara! Inte darrig och svettig.

Nu är det dags, nu ska jag hitta mig en kille. Det går inte att vara singel längre.
Jag håller på att bli knäpp. På riktigt.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst :) billig var den också!

2008-11-11 @ 23:47:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jadu en specieldesigner har gjort den ;) 450 kr..

2008-11-12 @ 07:04:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0