. varför är blonda killar opålitliga? eller, är dom inte det?

Japp, då var det dags att lägga sig snart.

Så sjukt tråkigt att sova själv bara... När man en gång vant sig vid att sova brevid någon så är man fast. Att kunna smyga in sina kalla händer under en go, varm och len kropp är ju något jag skulle vilja ha nu. Fan. Att det ska vara så svårt att få tag på en vettig kille?
Allt jag begär är att han:

1.  Är längre än mig...
2.  Är lite tränad. Inte någon jävla ölmage här inte!
3.  Är mörkhårig (har bara dåliga erfarenheter av blonda killar, är inte sen att testa igen men ska mkt till för att bli övertalad om att blonda är bättre)
4.  Egen inkomst. Eller pluggar. (vill inte ha någon som bara "driver runt"...det vill väl ingen?)
5.  Fina händer.
6.  Har en bra hygien!!!
7.  Omtänksam.
8.  Påhittig och romantisk... Fast... Gillar ju när de är lite "hårda"... Inte överdrivet, men jag hatar meskillar...
9.  Är trogen

Fast. en kille med dessa krav verkar inte finnas... Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0