. är så jävla glad idag!!!

ledsen för den dåliga uppdateringen men har haft en hemtenta som ska lämnas in imorgon som jag precis blev klar med och lämnat in. Något som är ännu bättre är att jag fick tillbaka resultatet av den senaste salstentan jag gjorde! Fick toppbetyg och är riktigt jävla nöjd med mig själv då jag trodde att det gick piss! SÅ JÄVLA SKÖNT!
Var även på ett personalmöte för mitt nya jobb! Riktigt bra. Känner en av tjejerna som jag ska jobba med och cheferna är toppen! Så snart blir de alkoholkurs och servering som gäller för mig (vid sidan av skolan). Sjukt bra och har nu i helgen testat att jobba ett par dagar och trivs som fisken i vattnet.

Sån här lycka som jag känner just nu vill jag känna hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0