. morotskaka och shopping

Hej hopp! Dagen har bestått av lite skola och lunch med en av mina äldsta vänner. Blev en riktigt god chevré sallad med morotskaka till efterrätt! Riktigt gottigt!

Just nu sitter jag och kikar på "Trauma: Livet på akuten", tragiskt? Ja, kasnke lite... Imorgon ska jag iaf sova ut. Länge. Senare under dagen ska jag nog plugga lite och sen ta en svängom på stan med ett par vänner. Har ett enormt sug efter shopping... Är ju fattig student men vill inte förstå detta och vill fortfarande shoppa lita mycket som jag gjorde när jag jobbade och hade fast, go, månadslön... Får väl trösta mig med att det bara är 2 år kvar på utbildningen, så får leva på mammas och pappas mat för att spara in lite pengar hehe...


Kommentarer
Postat av: bina :)

Jobbigt är det när man är shoppingsugen men inte har råd, har också haft det problemet ;)



Sv: haha ja, men det är då mer normalt än att de krymper ;)

2009-04-09 @ 18:05:39
URL: http://asn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0