. alla fjärtans dag

Mm, denna dag är väldigt mysig när man har någon att dela den med. Men om man är singel så känns alla hjärtan dag med allt gilli gull och pussi puss grejerna lite lätt överflödiga. Själv firar jag dagen hemma hos mina föräldrar som jag köpte en jättebukett med röda tulpaner till. Fick allt en liten bukett själv med, och en cd, Mando Diaos senaste som är riktigt jävla bra. När "dance with somebody" Kommer så åker raggsockarna på så jag kan köra moonwalk på parketten.

Jävligt bra är den. Min absoluta favorit just nu.


Från mig till dig.


Kommentarer
Postat av: mikaela

ha ha, rolf eller ralf, shit the same, lika fula båda två ;) ha ha. Hoppas du också får en bra alla ♥:ans dag :)

2009-02-14 @ 15:54:26
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0