. en hårblås, en räddare i nöden?

Sicken helvetesdag! Dagen startade med att jag försov mig, härligt. Sedan, när jag hoppat i och ur duschen, kletat på mascara i farten, kastat i mig 2 mackor och hängt på mig lite kläder springer jag ut till bilen.
Trycker i nyckeln och ska just vrida om. Det går inte. Vickar hysteriskt på nyckeln men nej, den sitter fast. Testar på den andra dörren för kanske komma in där. Får inte ens in nyckeln där.
Min sista chans: bagageluckan. Kan inte få in nyckeln där heller! HELVETE!
Hämtar en tändare och står och värmer nyckeln. Går inte. Sprutar i låsolja in i låset. Går inte. Ringer till pappa och skäller över bilen och anklagar honom för att jag inte kommer in (sorry pappa) och frågar vad jag ska göra. Får det briljanta förslaget att jag kan värma låset med en kupévärmare så isen i låset smälter.
Har naturligtvis ingen kupévärmare utan kutar in och hämtar hårblåsen. Har nu stått ute i kylan i 20 min och mitt tålamod försvann för 15 min sen. Arg som fan är jag och när jag stått och blåst med hårblåsen i 10 min var jag jävligt nära att förstöra min egen bil. Men då, när jag var nära att ge upp händer det. Jag kan öppna dörren efter 30 min! arg som ett bi och försenad som fan åker jag iväg och vad möts jag av när jag kommer till skolan? En inställd lektion.

Jag ville dö.


Kommentarer
Postat av: mikaela

fyfan vilken dag du verkar ha haft, inte roligt - hoppas den blir bättre :) he he, jag har ingen aning om vart de säljer trosorna ;) vore rätt coolt att äga ett par ;) ha ha.

2009-02-12 @ 17:59:58
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0