. onödig "sminkfakta" om mig

Detta är det jag använder mest, dock inte allt samtidigt...

Parfym: Stella McCartney - In Two.
Ansiktsrengöring: Phytomer Perfect Visage.
Ansiktsvatten: Phytomer Rosée Visage.
Ansiktspeeling: Phytomer Gommage Marin, riktigt bra.
Ansiktscreme: "RoC Hydra +" fast den är nästan slut så är på jakt efter en ny.
Ögoncreme: Garnier Nutritionist (även denna är snart slut så ska köpa någon ny).
Concealer: Face of Stockholm "amber" och Make up stores "Eazy cover" red + blue.
Foundation: Äger faktiskt ingen. Försöker ha så lite skit som möjligt på huden som kan göra den "porig och ful".
Rouge: Face of Stockholm "Blush-on Gentle" har även deras rougeborste.
Puder: Har ett Isadora som jag aldrig använder, har som sagt väldigt bra hy ;) haha...
Mascara: Christian Dior Iconic Mascara.
Ögonbrynspenna: Isadora, nån bun.
Eyeliner: Nivea Beauté - Soft liner black.
Ögonskugga: De jag använder mest är en svart och en brun från Face of Stockholm. Matte eyeshadow - "Black" och "Ebony".
Lipstick: Använder inte läppstift.
Lipplumer: Har 2 stycken: "City lips" i genomskinlig och "Maybelline Volume XL" i färgen "shine up".
Lipsyl: Försvarets hudsalva.
Handcreme: En från bodyshop.
Deodorant: Ldb.
Shampoo: Matrix color smart.
Balsam/inpackning: Matrix color smart. Även inpackning i samma serie.
Hårspray: Tigi, Bed Head "Hard Head"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0