. han borde skjutas!

Japp, mådde som jag tidigare trodde att jag skulle göra: röven. Vaknade kl 8 imorse av att jag mådde illa och fick gå in med täcket på toaletten för att sova vidare där om något otäckt skulle hända. Vaknade upp 2 timmar senare utan illamående men med ryggont av det hårda toalettgolvet. Tog ett par alvedon för huvudvärken och var sen fit for fight igen....

Nästan iaf...

Tills jag kom på att jag hade slängt/tappat min mobil på dansgolvet och någon jävla blondinbimbo med sylvassa klackar och överblonderat slitet hår satte klacken på den. Den är nu i tre delar och går inte att sätta ihop igen. Jag som älskar min mobil.... HELVETE!

Hatar den som kom på att fredag den 13 ska vara "en otursdag". Den personen borde skjutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0