. hostattacker och snor på händerna

Har lyckats lugna ner mig lite från mitt utbrott på bitterfittorna jag hade härom dagen. Hade till och med lyckats lugna ner mig såpass att jag till och med kunde bli grinig på ett par tjejer i klassen haha... Ni tror säkert att jag är världens jobbigaste/grinigaste tjej. Men, jag tyckte faktiskt jag hade all rätt att bli lite sur på de 2 tjejerna i klassen, i synnerhet "M":

Jag sitter på en föreläsning, i en sal där stolarna är som i en biosalong. Man sitter men andra ord på långa rader och ganska tätt. Jag sitter i mitten. På min vänstra sida sitter "M" och på min högra sitter "E". Båda asförkylda och "M" har feber. (Jag vill verkligen inte bli sjuk då jag har kommit in i min träning bra och har kommande tentor på väg.)
Båda snorar på sina händer. Båda hostar rakt ut. Och båda har BEGANGNADE?! näsdukar (de snyter sig i samma näsduk flera ggr, vilket för mig är ofattbart. Man snyter sig, tvättar händerna. Thats it.) Efter 1h hostar "M" mig rakt i ansiktet när jag pratar med henne. Blir lite grinig och säger att ja inte vill bli dålig och vill inte att hon hostar mig i ansiktet. Efter ytterligare en liten stund gör hon samma sak igen. Blir arg iom att jag sagt snällt att jag inte vill att hon gör så. Då tycker "M" att jag är barnslig och fattar inte vad problemet är. Är jag knäpp som tycker att det är ohyffsat och fel att hosta en annan människa rakt i ansiktet när man pratar. Särskillt när man är sjuk och har feber.

Vill inte bli dålig! Så nu går jag på detta då jag börjar få ont i halsen. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0