. jag har en allvarlig störning

Om ca 30 minuter börjar det. Ett program som jag har en otrolig hatkärlek till. Melodifestivalen. Hatar det och skäms över alla som skämmer ut sig men måste samtidigt se på vart enda jävla program och ha stenkoll på allt som händer.
Fråga mig inte varför, jag måste ha en allvarlig störning. Så de följande lördagskvällarna kommer jag sitta bänkad framför SVT och glo frenetiskt oavsett om jag är på förfest/bortbjuden/hemma eller ej.
Jag kommer vara jäveln som förstör alla förfester framöver, med mitt jävla melodifestivalen. Fan.

Ikväll kommer jag iaf hoppas på att Alcazar går vidare. De är iaf liiite mer ok än de andra som ställer upp.

Om "A big big world Emilia" eller dansbandet går vidare tar jag livet av mig.

Alcazar

Kommentarer
Postat av: juntos

haha du om vi får vara ärliga så tror vi att det är hennes riktiga, fine piece of sugar eller hur ?

2009-02-07 @ 20:46:57
URL: http://juntos.blogg.se/
Postat av: nech

håller med. dom vore, eller snarare hon vore ännu dummar om hon spelade dum :P



föresten alcazar e grymma ju!

2009-02-07 @ 23:17:04
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0