. jag ser ut som ett penntroll

Hade ju som sagt en jävulsk bad hair day idag... Fick göra som jag skrev tidigare, ha mössa på. Satt på lektionen och svettades som en idiot. Vid denna tid då jag börjat bli varm kunde jag heller inte ta av mig mössan då luggen satt kletad i pannan av värmen. Fick då snällt sitta med mössa på tills jag kom ut till bilen för att åka hem. Tog av mig mössan och vad ser jag då? Jo, en HEMSK blandning av Björn Borg och ett penntroll... Fast utan pannbandet på Björn.... Det blev duschen när jag kom hem. Och snart ska jag duscha igen då jag ska träna om 2 timmar. Gött.

   



















Kommentarer
Postat av: nech

Var det inte godkänt? :D

2009-02-09 @ 17:19:16
URL: http://nech.blogg.se/
Postat av: Millan

HA HA HA vad rolig du är :))))



Ja, Ugglas var ganska bra förra lördagen men MEDE suger rejält fyyyyyy vad dålig hon är!!!



Hoppas du får en bra o trevlig helg!

2009-02-13 @ 20:06:53
URL: http://twodogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0