. lite full? jag? neeee

Sitter här nu, lite lätt smålullig efter en kväll med middag med 3 av de bästa vännerna! Det dracks inte ett glas vin, inte heller 2... Utan en massa. Kommer inte vara allt för pigg imorgon i skolan är jag rädd...
Bästa är att jag kan mörka det jävligt bra, tror jag iaf? Inte dagen efter utan när jag är lite lullig, som nu. Då kan jag mörka. Middagen bestod iaf av en fruktansvärt god chili och hummersoppa med vitlöksbröd, glass, varma hallon och maränger till efterrätt.

Kan ju kanske redovisa för hela dagens mat när jag ändå är igång kasnke? Here weee goooo:

Frukost: Fralla med ost skinka paprika och sallad.
Lunch: Kapris och kronärtskockssoppa, sallad vid sidan av med nudlar och pasta grejer med tomat röra.
Fika: Cheesecake med smak av päron och kaffe med mamma och pappa.
Middag: Hummersoppan som jag skrev om ovan.

Jag vill dö. Jag är så jävla ätt så jag vet itne vart jag ska ta vägen. Och vinet, nämde jag det? Det var riktigt gott. Lite för gott. Lite som saft slank det ner.


Kommentarer
Postat av: evelina

Haha ja eller hur;-)

2009-02-05 @ 23:33:42
URL: http://eveliinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0