. nära döden upplevelse!

Ja, nästan iaf... Vaknade mitt i natten av ja hade ett tryck över halsen, att min tröja jag hade på mig (frös som fan när jag skulle lägga mig, sover annars inte i något) hade snörpt åt runt halsen. Fick panik då det satt ganska hårt och jag förstår inte hur jag lyckas göra så det blev då? Men fick iaf slängt av mig den förbannade tröjan och gick upp för att kissa. Ser då i spelgel att jag faktiskt har märken runt halsen efter tröjstrypet.

Ska aldrig sova i kläder igen. Det kan döda! ;)

Min fredagen den 13 började fint...

Kommentarer
Postat av: NEECH

kl 14 börjar nästa spel. då jävlar!!

2009-02-13 @ 13:24:24
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0