. sitter halvnaken och torkar

Sitter här halvnaken mitt i natten och bloggar... Normalt? Njaee... Ska ju som sagt ha fest hemma hos mig imorgon, då gäller det ju att vara lite fin! Så, jag har nu geggat in mig i brun utan sol och sitter här och torkar för fullt. Därav nakenheten. Borde lägga mig men är fan inte trött. Är uppspelt för imorgon för festen då jag även får träffa en av mina äldsta vänner som jag inte sett på länge. Älskar henne. Hon är knäpp. Och jävligt smart, för smart för att vara så skön som hon är. Så synd att vi inte bor i samma stad längre...

Imorgon kommer stan leva farligt när gamla tjejligan från förr festar loss!

Återkommer med rapport!

Så här kommer jag INTE se ut imorgon, för isf kommer jag ta livet av mig.
Fräsiga ögonbryn på herrn i mitten btw... Ser ut som 2 sniglar.

Kommentarer
Postat av: Carro

HJÄLP, va har hänt med han till vänster?! :P

2009-03-07 @ 14:29:08
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0