. undrar hur han är i sängen?

Japp, jag misslyckades som fan med mitt simpla uppdrag idag. Har helt tappat stinget med raggning. Får fan ta och skärpa till mig, det närmaste jag kom med mitt uppdrag idag var:
 
Jag satt i biblioteket i skolan då en skitsöt kille, tro det eller ej sätter han sig nästan breve mig vid en stor soffgrupp som står där.
Satt och kikade på honom och undrade (som många killar tänker och som tjejer aldrig våga erkänna Att de tänker, jag tänker så jämt. Kan bero på att jag har vart singel för länge?) hur han var i sängen. Vilken typ han är och vad han skulle kunna tänka sig gilla...

Helt plötsligt när jag sitter där och drömt mig bort så märker jag att han tittar på mig! Helvete, hur länge har han tittat på mig? Har ingen aning?! Var ju helt borta i mina drömmar! Fan vad ska jag nu göra? Titta bort snabbt? Ne det går ju inte, då blir det bara pinsamt... Ska jag leka blind och låtsas att jag inte förstå vad det är jag tittar på? Ne det kan jag ju inte heller göra...

Klämmer då fram ett leende och försöker verka lite söt. Killen ler tillbaka och kliar sig lite vid halsen... Jaha? Vad gör jag nu då? Ler lite till och tittar ner, tittar sen upp igen och märker att han nu är nedsjunken i sina böcker igen.

Fan.


Kommentarer
Postat av: Antonia!

Men ändå, fan du fick ju ett besvarat leende av honom! haha, då måste han ju tyckt du va intressant ;)

2009-02-11 @ 13:05:24
URL: http://antoniahassellof.blogg.se/
Postat av: juntos

haha du är inte ensam om att tänka så, singlar tänker mer på sådana saker har jag märkt ,)

2009-02-12 @ 09:51:25
URL: http://juntos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0