. snabbfakta om mig

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Ne aldrig. Har oftast på ljudlöst med vibration...

02. Vem såg dig senast naken?
Oj... De måste nog vart min kompis "V" när hon såg mig byta om i helgen. Och av det manliga könet var det Carl, en "kompis"... För ett tag sen.

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Om jag tittar på klassfotot från 9:an ser jag uttråkad och sur ut. En aning tyken? Fast jag var alltid glad och snäll.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som nu, fast hängigare och 10 kilo tyngre?

05. Hur var du på dagis?
Hittade på en massa hyss men var snäll som en ängel när fröknarna var i närheten.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det beror på vem jag jobbar med. Snäll mot de jag gillar och mindre snäll mot de jag inte gillar. Så som alla funkar antar jag?

07. Har du celluliter?
Ja, nån liten jävel har jag säkert.

08. Biter du på naglarna?
Nej fy, det är äckligt som fan.

09. Har du något handikapp?
Inga medfödda haha... Har några avslitna ledband och förslitna leder efter hård tävlingsträning bara. Och en skada efter en bilolycka, fast den skadan syns inte. Den gör bara ont ibland.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Har nu ganska stora bröst men de är "peppar peppar" inte hängiga. Men de kommer säkert bli det efter ett par ungar. Men jag är inte rädd, så nej.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
?

12. Svär du?
Ja, allt för ofta...

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nej, kan jag inte påstå... Men är inte elak heller.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Vet inte men tjejer är snygga. Kanske 4?

15. Tror du på utomjordningar?
Nej, inte förrens jag ser en.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Något med pasta.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding, inälvsmat (hjärta, lever etc) och kött med mkt fettklumpar i.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Nej inte ofta, men ibland slinker det ur mig en liten vit lögn.

20. Har du kysst en polis?
Tror jag inte iaf?

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Inte det minsta.

22. Har du någonting att dölja?
Ohh ja... Allt för mkt...

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Min hemnyckel, föräldrarnas husnyckel, 2 cykelnycklar, min bilnyckel, pappas bilnyckel, förrådsnyckel och ett nyckelband.

24. Är du/har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Det har hänt ja...

26. Kan du laga cyklar?
Beror på vad det är?

27. Kan du fixa med bilar?
Fylla på olja, tanka, spolarvätska och göra "motorkontrollen" man lärde sig i körskolan för 5 år sen... Inget mer.

29. Kan du baka bröd?
Om jag har en kokbok.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Sex and the city  eller Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0