. jag lever! vad fan hände?

Vad fan hände i melodifestivalen egentligen? Tjejen ("A big big world Emilia") som jag skulle ta livet av mig, om hon gick vidare, gick vidare! Och vad hände med mig? Jo jag lever... Varför, undrar ni då? Jo för att mitt lilla hatobjekt var faktiskt bra! Bland de bättre faktiskt. Jag är inte den som är den när jag har fel.

Resultatet från tävlingen igår kunde fan inte bli bättre. Satt som klistrad med chips och dippskål i högsta hugg. Mina 2 vänner som jag tittade med tyckte Petra Mede var rena döden och jag satt som ett enda stort frågetecken när Caroline af Ugglas stod på scen med blå gummistövlar. Det såg ut som om hon skitit ner sig och hade ont i magen.

Denna Caroline är så jävla udda, på ett skönt sätt, så jag hoppas nästan att hon går till final i globen. Eller?


Kommentarer
Postat av: nech

ahaa, dom gjorde det? fan va bra! =D

2009-02-08 @ 11:16:50
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0