. bra tips!

Bra tips om hur du kan irritera din omgivning...

- Lämna kopiatorn inställd på 99 kopior, förminska 200%, extra mörk och A3-papper.

- Insistera på att alltid ha vindrutetorkarna på "för att hålla dem i trim".

- Öva på att låta som ett modem.

- Rabbla slumpmässiga tal när någon räknar.

- Häfta ihop papper i mitten.

- Utforska offentligt hur sakta du kan göra kväkande läten.

- Gör skidbackar i osten.

- SKRIV ENDAST MED VERSALER.

- Gräv gropar i smörpaketet.

- VaRiErA dItT sKrIvAnDe MeD sToRa OcH sMå BoKsTäVeR.

- Fråga vad klockan är var tredje sekund.

- Stirra hysteriskt på förbipasserande folk.

- Lägg dig på golvet och skrik i ett bibliotek.

- Sätt i busskortet fel ett antal gånger i en lång busskö.

- Slå fel PIN-Kod tre gånger på någon annans mobil.

Detta funkar garanterat... Inte för att jag testat men... Eller ja... Jag ska ju inte ljuga. Visst har man försökt låta som ett moden, ställt in kopiatorn på fel, tittat lite på folk, joxat med busskortet när det är kö, slått in fel pin-kod (dock bara 2 gånger som var fel och på min egen mobil... smart ja vet...), frågat vad klockan är alldeles för ofta, gjort skidbacke i osten, säga andra tal när någon räknar... De andra grejerna har jag tyvärr inte testat än. Undrar om dom funkar lika bra som de andra sätten ? Återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Haha dom där är fan roliga :)

2009-01-09 @ 13:45:17
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hahaha ja eller hur!



Fan vilket roligt inlägg... Skulle jag kunna få kopiera detta inlägg?



Kram kram Sandra

2009-01-09 @ 15:44:23
URL: http://sandragee.blogspot.com/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha dendär har jag läst förut, det är svinkul :D

2009-01-10 @ 17:48:20
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hihi ok lovar ;)

2009-01-10 @ 23:21:03
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0