. hemsk utgång!

Var ute i lördags men ser nu i efterhand på det hela klart och skulle definitivt stannat hemma. Kan ju lägga upp en liten lista på ett par av de saker som inte borde hänt.

- Vrickade foten i mina pumps på väg till förfesten i regnet. (Var då inte ens full)
- Försökte dämpa smärtan i foten på förfesten med på tok för mkt alkohol och dansade på ett bord med en kompis så en lampa åkte i golvet...
- Smet från att betala min del av taxiresan till krogen.
- Raggade på en kille bara för att få en drink (hade slått vad med en kompis)...
- Blev erbjuden en 4kant på villkoret att jag skulle hittaen till partner. (Ringde då en NYKTER kompis som måste trott att jag är helt jävka cp-störd.)
- När jag sen förstod att "ne detta är nog inte någon så bra idé med en 4kant" så dansade jag vidare bekymmerlöst tills min bästa kompis frågar om jag inte ska hänga med henne och hennes kille hem på efterfest. (är för full för att fatta vad de menar med "efterfest"....)
- Går till efterfesten och vem öppnar? Jo min bästa väns FÄSTMAN (ska även vara tärna på deras bröllop) NAKEN. Börjar då skratta hysteriskt o undrar va fan han håller på med och går hem och sover i 14 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0