. jag visade brösten för klassen...

HJÄLP! Jag tror jag kommer få en hjärtattack snart! Har stressat som en jävla idiot den senaste veckan då just denna veckan vi befinner oss i nu är full av redovisningar och rapporter som ska in i skolan. Måste ta det lite lugnt nästa vecka då jag är ledig och väntar på kommande kurser.

Gjorde förresten en jävla miss idag och flashade brösten för klassen... Hade en redovisning och ska då naturligtvis stå framför klassen och prata. Försov mig en gnutta imorse och fick fort som attan slänga på mig lite kläder utan att tänka så värst mkt på vad jag fick på mig. Fick på mig ett par svarta stuprör, ett svart gammalt linne som jag inte visste att jag hade och en grå JL kofta och kutade iväg. Höll min redovisning som gick strålande och killen längst fram i "publiken" log fint åt mig. Jag vet nu varför...

Jag vet också varför jag inte använt de JÄVLA linnet på ett bra tag. Det var ju för fan genomskinligt! Hade ju naturligtvis Bh på mig under och denna syntes väl kan jag meddela då jag var varm och slängde av mig koftan innan jag skulle fram och redovisa...

Fan...

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

hahahhahaa stackarn.. va pinsamt*

2009-01-08 @ 23:50:44
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Antonia

Hahaha, det där va roligt! Kul att du delar med dig av pinsamheter ;)

2009-01-11 @ 13:04:57
URL: http://antoniahassellof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0