. sexsamtal med killkompis som löd:

Pratade med min vän killkompis "H" idag... Samtalet lät så här:

Jag:  Du vet min vän "P" hon är ju  bisexuell...

Killkompis "H": (höjer ögonbrynen och blir genast intresserad) Ja, jag vet vem det är ja. Vadå då?

Jag: Ne, grejen för att jag frågar är att "P" (en tjejkompis) är ju bi och har nu blivigt tillsammans med en tjej. Vad jag inte förstår då är att hon har blivigt ihop med en tjej som inte ens ser ut som en tjej. Hennes nya tjej ser ut som en kille, med klädstil, utseende, sätt, ja allt. Om ja skulle vart bi och dejtat/ blivigt tillsammans med en tjej hade ju jag velat att hon var kvinnlig? Jag menar, om tjejen ändå ser ut som en kille.. Varför då inte vara tillsammans men just en kille då?

Killkompis "H": Muffdykare kanske ?

Jag:  Ehh... Va? Ja det vet jag väl, inget konstigt med det?

Killkompis "H": Jaa alltså, hon gillar kanske bara musen?

Jag:  Ja men hon har ju för fan en egen? Om man ska vara tillsammans med en tjej vill man väl som sagt bli tillsammans med en snygg tjej? Det hade iaf jag velat...

Killkompis "H": Du fattar inget...

Jag:  Men... Jo... Eller vad?

Killkompis "H": Det måste ha med det sexuella att göra iaf. Muff mot muff, dyka runt på varann och båda vet hur man snorklar (börjar småskratta och är väldigt road över sitt svar)

Jag: Lägg av...

Killkompis "H": Det är vän helt enkelt så att hon vill ha en halva som är som en kille, men vill bara ha en tjej mellan benen?

(Tyst paus...)

Jag: Men... Inte några kvinnliga former alls...? Det är ju fint... Väl... Vill man inte ha det isf?

("H" är tyst)

Killkompis "H": Så vad ska du hitta på imorgon då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0