. jag som bara ville sola och bli neger

Sitter här och svettas och är varm och äcklig och arg som fan. De arga har väl lagt sig något nu men... Orsak? Jo, har vart och tränat som en idiot och har ont i varenda muskel. Vilket känns riktigt bra. Varför var jag är arg då? Jo, efter att jag tränat fick jag för mig att jag skulle sola lite.
Lägger på en massa mynt (76kr närmare bestämt) för att sola i 25 min och ska öppna dörren in till solariumet då det visar sig att denna dörr är låst? Va fan, tänkte jag och började rycka lite till i dörren då jag tänkte att den kasnke var lite trög. Men icke. Den är låst.
Blir arg som fan och tycker livet är skit då de snuvat mig på mina 76 dyrbara kronor (leker fattig student) och ringer nummret man ska ringa då något är fel. Under tiden knackar jag på dörren ett par gånger ifall någon är där inne. Inget svar. En tjej svarar nu i telefonen och jag berättar vad som hänt, med en lam jävla röst och ett antal suckningar så säger hon "Ja, men vad tycker du jag ska göra åt det då?" Då blir jag arg.
"Vad sägs om att ge mig mina 76 kr och låta mig sola?" säger jag lite bittskt. "Ja ja... jag kommer väl då" säger tjejen och vi lägger på. (Detta är för övrigt på "Meddo")
När jag väl sitter utanför de solarium jag lagt pengar på hör jag plötsligt att någon är där inne. Tittar då på tiden och pengarna som jag lagt på, och mkt riktigt. Någon jävel på insidan har då låst in sig och väntat på att någon ska lägga på pengar för att sedan själv sola upp dem då mina pengar nu håller på att försvinna. Det ligger alltså en person på insidan av MITT solarium och solar upp MINA pengar. Jag börjar koka och knackar då hårdare på dörren och ber personen att komma ut.

Efter ett några minuter öppnar en kille utan byxor och ser nyvaken ut.


Säger att jag vill ha de pengar han solat upp för mig och han räcker då skamset fram 100 kr. Hade växel men sa att jag inte hade det så tog alla pengar. Jag var arg. Efter någon minut kommer tjejen jag pratat med i telefon och hon ber så mkt om ursäkt och säger att hon ska öppna ett solarium till mig och laddade solariumet med 76 kr och jag får då sola. KATCHING! Tjänade 100 kr och är nu nöjd och glad.
Kände mig ett tag som en arg liten bittsk jävla pensionär som vill klaga och vara förbannad på allt och alla men...

Nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skitbra ju att du tjäna 100 kr :)

2009-01-29 @ 18:13:16
Postat av: Me

Ja jag är då nöjd haha =)

2009-01-29 @ 18:26:10
URL: http://vardagsaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0