. aj som in i helvete!

Var och fick en ansiktsbehandling med en kompis idag. Fick i början av behandligen sitta med varm vattenånga som riktas mot ansiktet för att öppna upp alla porer och "mjuka upp" innan behandligen. Låg där i den tillbakalutande goa stolen och gottade mig åt den varma ångan som kom över ansiktet... tills... HELVETET RAMLAR NER ÖVER MAGEN PÅ MIG!
Ligger med händerna knäppta över magen och själva "munstycket" till den varma ångan lossar från sitt fäste och rasar ner över min hand. Det brände till som fan! Försökte hålla god min då jag gnydde till och fick slängt ner munstyckshelvetet på golvet.

Själva anskiktsbehandlingen var sedan toppen. Men min hand är numera helt flådd med ett öppet sår som är ca 5 cm långt och är helt köttigt då huden bränndes bort...

I såna här lägen vill man fan bo i USA och stämma skiten ur dem.

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Jaha va skönt! Passa på att hitta på massa skoj på dagarna nu då :P

Eller bara passa på att slappa haha..



Jag har fullt upp med träning.. match, jobb hehe.. fest haha :P hela veckan är fullbokad :)



KRAM!

2009-01-13 @ 21:58:49
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0