. nakenbild

Ha! där lurade jag dig allt med att det kunde visas någe naket här! Icke (än iaf;)

Så här härligt väder var det utanför min lilla lägenhet vid parken idag iallefall.
Ser ut som en rondell på bilden kasnke.... Det är det inte. Gött att bo så nära "de lugna" fasten det bara är 5 min från smeten. (låter som en gammal kärring med mitt "lugnaa och grönaa" jag vet)

Jag har vart jävligt tråkig de sista, jag vet.
Men nu, idag, så gick jag min sista skoldag och är nu ledig i 3 hela månader innan plugget börjar igen.
Har bara 2 år kvar till jag är klar! Hoppas det kommer gå fort, och en av dessa terminer är praktik så förhoppningsvis går de ut av bara helvete fort! Jag saknar pengar! Det har man fan inte när man pluggar på högskolan...

Så imorgon skall jag fira detta! MED JOBB! Fy fan vad mitt liv är tragiskt...
Haha måste fan göra något åt detta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0