. såg en obduktion på nätet...

Kom in på en helt fel sida på nätet igår... En sida jag önskar att jag aldrig va inne på... Igår när jag skrev ett inlägg skulle jag googla upp en lämplig/rolig bild tänkte jag... Googlade lite och såg en hemsk bild på en kille som var helt sönderslagen. Tänkte att "Jävlar vilken bra halloween-sminkning! Det måste jag kolla in"
Går in på sidan och ser där något som jag inte var beredd på... Jag hade på något konstigt vänster kommit in på en sida som var gjord av rättsmedicinska avdelningen i Göteborg och var av en obduktion av en död pojke...

Har mått så dåligt efter att jag såg det. Det stod utförligt alla skador och var även bild på kroppen... För först när jag började läsa trodde jag ju naturligtvis att det var ett skämt men insåg snart att det inte var det... Det kan väl knappast vara rätt att man ska kunna komma in på sådana sidor???

Kommentarer
Postat av: SARA

Men gud?! vart, och vem gör nåt sånt???

2008-11-27 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0