. ser massa blod

Sitter och jäser framför tv:n.. Har nästan smäckt i mig en hel chokladkaka på 200 g och mår som en prins(essa). Får stoppa upp i tuggorna då och då. Av illamående. Jag tittar nämligen på "Trauma: Livet på akuten", läskigt de där... Fast illamåendet kanske beror på att jag ätit för mkt choklad? Vad vet jag...

Gillar att titta på såna program... Blir faschinerad (stavning?) och kan inte slita mig. Men jävlar vad läskiga bilder det kommer upp ibland. Kanske det jag gillar? Är en aning knäpp så det kan det mkt väl vara.

Annars har dagen varit lugn. Har pysslat massa i skolan och känner mig glad över att jag inte har någon tenta förrens fram på våren. Njuter för fullt av den klarade tentan som jag precis gjort, och min choklad såklart...

Kommer däremot inte vara lika glad imorgon tror jag...
Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0