. mina spagettiarmar

Ska iväg och träna om en halvtimma. Har tidigare sagt att jag inte kan göra något "lagom" utan att det alltid är "allt eller inget". Japp, jag känner mig själv och tänkte att det skulle bli samma med träningen, och det blev det.
Har nu tränat varje dag de senaste och får nog lugna ner mig lite. Tränar som sagt inte för att gå ner i vikt, för det behöver jag inte. Jag käkar mer nu än vad jag gjorde innan jag tränade så jag inte kommer gå ner.
Men, Jag har för fan de spinkigaste jävla armarna i norra europa för tillfället! Fy fan. Vill ha snygga muskelformer som jag hade innan jag skadade mig och tränade.

Kommentarer
Postat av: challe

hehe okay :P e väl typ som en vanlig undersökning tänker ja :)

2009-02-04 @ 23:02:12
URL: http://challeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0