. string och benvärmare på väg tillbaka?

Nu är det dags! Nu ska jag börja träna. Mitt uppdrag tills imorgon blir att fixa ett träningskort på något ställe i stan. Som fattig student så kommer jag antagligen haka på ett par andra studentvänner som tränar på "Friskis och svettis". Sexigt värre...
Svårt att acceptera att ens kropp förändras. För några år sedan tävlade jag och tränade ca 7 dagar i veckan men fick sluta pga förslitningsskador och dåliga tränare. Då kunde jag gå ut och springa i evigheter utan att bli trött, kunde klå killarna i klassen i armbrytning etc.

Vad kan jag nu? INTE ETT JÄVLA PISS!

Så svag, och så spinkiga armar jag har nu har jag fan aldrig haft och jag hatar det. Jag vill inte träna för att gå ner i vikt. Jag vill träna för att få mer krafter och få snygga tränade former! Undrar om jag ska försöka ta tillbaka de sköna 80-tals inspirerade kläderna? Jag menar... Det skulle ju faktiskt göra träningen betydligt mycker mer rolig!


Kommentarer
Postat av: Tobias

jo dom svarta var riktigt heta :D

2009-01-26 @ 19:35:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0