. så här förstör man en grillkväll

Jag är en av dem få som hatar Gyllene tider och inte tycker om Per Gessles stil. Att en underbar grillkväll med vännerna på sommaren kan på ett ögonblick förvandlas till en levande jävla mardröm då Gyllene tiders CD börjar spelas.  Alla ska naturligtvis sjunga med i de meningslösa låtarna och "guran" åker fram (vid det här laget är jag hemma för längesen, eller har supt mig full och surar i ett hörn). Alla låtar låter exakt likandant "nanana lalala dododo sooooommmaaaar nanana lalala... osv"...

Tills nu. Gessle har fan ryckt upp sig och jag tycker faktiskt denna låt är hyffsat bra!


Kommentarer
Postat av: Millan Fagervall

HA HA HA jag håller med FÖRUTOM den sista meningen jag gillar inte ens den :))) Tomas Ledin är en annan jag bara HATAR!!!! FYYY, vad dålig han är!



Ha de bra :)

2008-12-16 @ 00:12:54
URL: http://twodogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0