. pryda varnas för detta inlägg

Aj som F*N! Brännde precis sönder mig på ungsplåten och har nu en go blåsa på handen. Varför ska jag alltid vara så jädra klantig för?

Nu till det riktiga inlägget. Jag håller på att bli knäpp. Jag är en person som behöver mkt sex i ett förhållande. Det får mig att må bra. Jag säger inte att jag är en person som ligger runt med vem som hellst, för det gör jag på långt när inte. Det är det som är problemet. Jag behöver sex. Hade ett längre förhållande som tog slut för ungefär ett år sedan och efter det har det inte vart något överflöd av närhet och mys direkt. Visst har det funnits någon men... Nu var det så längesen att jag knappt vet hur sex går till. Jag vaknar och tänker på sex, jag äter mat och tänker på sex, och när jag går och lägger mig tänker jag på, just det, sex. Det kan knappast vara ett normalt beteende.

Jag vill ha vilt sex nu. Eller bara närhet av någon av det motsatta könet, det är allt jag begär egentligen.

Måste kunna fokusera på viktiga saker i skolan men kan fan inte. Helvete, vad är det för fel på mig?


Kommentarer
Postat av: josefine

sv; jaa den var ju det:)

2008-12-14 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0